مای آرایش | مقایسه محصولات آرایشی

مقایسه و خرید محصولات آرایشی و خرید آنها

مای آرایش | مقایسه محصولات آرایشی

مقایسه و خرید محصولات آرایشی و خرید آنها

مای آرایش وبلاگ ای است در خصوص مقایسه محصولات محبوب آرایشی و خرید آنها به صورت اینترنتی از معتبرترین و همچنین ارزانترین فروشگاه های اینترنتی
مقایسه انواع : کرم پودر ، رژ ، کانسیلر ، ریمل ، لاک و ...
و همچنین مقایسه برند های محبوب مک ، کاور گرل ، دوسه ، اتود ، لورال و ...

بایگانی

مطالعه راهنمای خرید لپ تاپ مهم ترین کاری است که باید قبل از خرید لپ تاپ انجام دهید.

از کلاس تا محل کار تا خانه ، در هر مرحله از سفرهای روزمره ، مطالعه راهنمای خرید لپ تاپ مهم ترین کاری است که باید قبل از خرید لپ تاپ انجام دهید. لپ تاپ های خود را با خود حمل می کنیم. البته ، بسیار مهم است که ما این وسایل الکترونیکی شکننده را در برابر ضربه و نشت روزمره محافظت کنیم. اما اگر شما نیاز به حمل لپ تاپ به مقصد دیگری دارید چه می کنید؟

شاید شما در حال رفتن به دانشگاه هستید و می خواهید کامپیوتر خود را به موقع برای سال تحصیلی جدید حمل کنید ، یا شاید شما یک بازرگان هستید که یک سفارش آنلاین را به یک کشور دیگر تحویل می دهید. شرایط و شرایط هرچه باشد ، حمل لپ تاپ به ملاحظات متفاوتی نسبت به زمانی که آن را در کوله پشتی حمل می کنید ، نیاز دارد.

در اینجا تمام مواردی است که باید در مورد حمل و نقل لپ تاپ بدانید - از بسته بندی ایمن دستگاه تا رسیدن به موقع به مقصد مورد نظر.

راهنمای خرید لپ تاپ

انتخاب جعبه حمل لپ تاپ
قبل از اینکه در مورد چگونگی بسته بندی لپ تاپ در یک جعبه صحبت کنیم ، بیایید با اهمیت انتخاب جعبه حمل (یا جعبه) مناسب لپ تاپ برای دستگاه خود شروع کنیم.

اگر یک لپ تاپ جدید حمل می کنید ، یکی از گزینه ها استفاده از جعبه اصلی است که از تولید کننده وارد آن شده است. این به طور معمول سطح محافظتی مناسب برای دستگاه شما فراهم می کند.

با این حال ، به یاد داشته باشید که جعبه های اکثر تولیدکنندگان برای حمل و نقل پالت شده در نظر گرفته شده اند و برای حمل و نقل به عنوان یک کالای مستقل طراحی نشده اند. به همین دلیل ، باید یک جعبه خارجی را نیز برای ایجاد یک لایه محافظتی اضافی برای لپ تاپ خود در نظر بگیرید.

برای یک بوکس مضاعف مضاعف ، یک جعبه بیرونی را انتخاب کنید که از نظر ابعادی حدود شش اینچ بازتر از ظرف داخلی باشد. برای پر کردن قسمت پایین جعبه خارجی ، از مواد بسته بندی مانند بسته بندی بادی یا درج های کف استفاده کنید. ظرف داخلی را در بالای مواد بسته بندی قرار دهید ، سپس با بالشتک اضافی فضای باقیمانده اطراف بالا و دو طرف را پر کنید.

به همین ترتیب ، اگر دستگاه قدیمی تر و قبلاً استفاده شده را حمل می کنید و جعبه اصلی را همچنان در اختیار دارید ، ممکن است دوباره از آن استفاده کنید. اگر می خواهید آن مسیر را طی کنید ، مطمئن شوید که جعبه در شرایط عالی و بدون سوراخ شدن ، پارگی و آسیب دیدگی گوشه قرار دارد. همه فلپ ها نیز باید سالم باشند.

برای راحتی بیشتر ، مکان های فروشگاه UPS Store می توانند در یافتن جعبه حمل لپ تاپ مناسب برای نیازهای شما کمک کنند.

نحوه بسته بندی لپ تاپ برای حمل و نقل
انتخاب جعبه حمل و نقل مناسب لپ تاپ یکی از جنبه های مهم حمل و نقل دستگاه شماست. با این وجود ، چند مرحله وجود دارد که باید هنگام حمل و نقل یک ماشین کار کرده قبل از ورود به جعبه آن ، آنها را دنبال کنید.

در مرحله اول ، لپ تاپ را با گرد و غبار پاک کنید و در غیر اینصورت تمیز کنید و از رطوبت آن اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که لپ تاپ کاملاً خاموش است. سعی نکنید باتری را از دستگاه خارج کنید.

دکمه روشن / خاموش را با یک تکه مقوا یا نوار برقی کوچک محافظت کنید ، تا دستگاه در حین عبور به طور تصادفی روشن نشود. ممکن است بخواهید به طور مشابه از دکمه های میزان صدا محافظت کنید. برای محافظت بیشتر ، یک لایه نازک از بسته بندی حباب یا کف را بین صفحه کلید و صفحه قرار دهید تا در هنگام بسته شدن لپ تاپ از کلیدها و صفحه محافظت شود.

پوسته دستگاه را با بسته بندی پلاستیکی یا حبابی بپیچید. برای محافظت بیشتر در برابر خطرات ناشی از الکتریسیته ساکن هنگام حمل و نقل ، لپ تاپ را در یک کیسه پلاستیکی راحت قرار دهید. هر کابل ، آداپتورهای پلاگین و سایر لوازم جانبی را به صورت جداگانه در بسته بندی کردن حباب قرار دهید و آنها را با اتصالات کابل محکم کنید.

دستگاه را در یک جعبه لپ تاپ پرشده (یا در صورت استفاده از جعبه سازنده اصلی) قرار دهید و فضای خالی باقیمانده را با مواد بسته بندی اضافی مانند درزهای کف پر کنید تا دستگاه در جای خود ایمن باشد. اگر درزهای کف اصلی خراب شده اند ، آنها را با نوار حساس به فشار به عرض دو اینچ (یا موارد مشابه) تعمیر کنید یا درج های جدید تهیه کنید. بهتر است از بسته بندی های شل مانند بادام زمینی پلی استایرن خودداری کنید ، زیرا مواد سست در جلوگیری از لغزش لپ تاپ در حین حرکت تأثیر کمتری دارد. لوازم جانبی را به جعبه اضافه کنید.

جعبه را به آرامی تکان دهید تا اطمینان حاصل شود که به طور ایمن بسته بندی شده است و هیچ کشویی داخلی وجود ندارد. جعبه را ببندید و با چسب محکم ببندید تا از ورود رطوبت جلوگیری شود.

اکنون زمان دو برابر شدن است. روش بوکس دوگانه به محافظت از وسایل الکترونیکی شکننده در برابر سختی حمل و نقل کمک می کند. همانطور که گفته شد ، شما حتی اگر با جعبه سازنده اصلی حمل و نقل می کنید ، ممکن است بوکس دوبل را در نظر بگیرید ، که ممکن است برای حمل و نقل پالت به جای بارهای یک پارچه طراحی شده باشد.

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، از مواد بسته بندی مانند درج کف و بسته بندی بادی برای نگه داشتن جعبه داخلی استفاده کنید. با اطمینان از ایمن بودن ظرف داخلی درون جعبه بیرونی ، جعبه بیرونی را با نوار مناسب مهر و موم کنید. درزهای جعبه را حتماً مهر و موم کنید تا در هنگام حمل و نقل ، یکپارچگی آن حفظ شود.

حمل لپ تاپ از طریق هوا
اگر از طریق هوا لپ تاپ حمل می کنید ، محافظت از دستگاه در برابر گرم شدن هوا بسیار مهم است. همانطور که قبلاً توضیح داده شده است ، برای اطمینان از اینکه لپ تاپ نه تنها کاملاً خاموش است ، بلکه نمی تواند به طور تصادفی در حین حمل و نقل روشن شود ، دوباره بررسی کنید. گرما و الکتریسیته ساکن مرتبط با سفر هوایی از عوامل خطر وجود باتری های یون لیتیوم است.

شرکای متخصص ما در بخش فناوری (که در اکثر مغازه ها موجود است) اینجا هستند تا دردسر راه اندازی تبلت ، ساعت هوشمند یا ردیاب تناسب اندام شما را برطرف کنند. با تنظیمات تلفن های هوشمند ، لپ تاپ یا دسک تاپ ، در صورت بروزرسانی می توانیم داده ها را از دستگاه موجود شما منتقل کنیم. ما همچنین خدمات حمایتی را برای دستگاه های موجود ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که آنها در بهترین حالت کار می کنند.

یک لپ تاپ انقلابی در جزئیات زندگی شما ایجاد نخواهد کرد ، همانطور که یک تلفن هوشمند می تواند. نمی توانید به راحتی یکی را شلاق بزنید تا وقت خود را در آسانسور از بین ببرید ، غروب آفتابی را نفس گیر کنید یا هزینه یک فنجان قهوه را پرداخت کنید.

اما در طی سالیانی که تلفن های هوشمند همه این مشاغل را به خود اختصاص داده اند ، لپ تاپ ها استعدادهای خود را اصلاح می کنند. اگر به جای مناسب آنها را جستجو کنید ، عمر شگفت انگیز باتری و صفحه نمایش های نفس گیر اکنون رایج است. عضله گرافیکی برای بازی کردن با کیفیت Full HD مقرون به صرفه است. و آن ویژگی های اساسی محافظ قدیمی که در هیچ دستگاه موبایلی مانند صفحه لمسی و صفحه کلیدهای اندازه کامل پیدا نخواهید کرد ، تقریباً با هر نسلی بهتر می شوند.

با وجود ویژگی های عالی ، تکه تکه شدن زیادی به وجود آمده است. آمازون ، Newegg و حتی لوازم الکترونیکی محلی megamart شما دارای مجموعه ای گیج کننده از لپ تاپ های ارزان قیمت ، لپ تاپ های مخصوص بازی ، لپ تاپ های 2 در 1 ، Chromebook ها و تجهیزات فوق العاده قابل حمل است. در اینجا در آزمایشگاه های رایانه شخصی ، ما هر تعداد لپ تاپ را مرور می کنیم - سالانه صدها نفر - بنابراین تقریباً هر رمیکس لپ تاپی که می توانید خریداری کنید ، دیده ایم.

دل XPS 13 2020
خرید یک مورد فقط با مشاهده مشخصات و فیدهای سرعت می تواند دیوانه کننده باشد. اینکه کدام ویژگی خاص و کدام کلاس لپ تاپ برای شما بهتر است بستگی به بودجه شما و نحوه استفاده از لپ تاپ شما دارد. بهتر است هنگام خرید رویکردی سیستماتیک داشته باشید. بیایید نحوه انتخاب هوشمندانه را بررسی کنیم.

بودجه خود را بسنجید: چقدر باید هزینه کنم؟
آیا به طراحی پیشرفته و اجزای قدرتمند اهمیت نمی دهید؟ شاید از یک لپ تاپ ارزان قیمت راضی باشید. بازار امروز مملو از مدل های اساسی اما کامل با قیمت های زیر 500 دلار است. تعطیلات خرید مانند Prime Day و Black Friday و تعطیلات واقعی مانند President's Day ، فروش مکرر را به همراه دارد و برخی از این مدل ها را حتی بیشتر تخفیف می دهد. بسیاری از آنها به خوبی پردازش کلمه و بررسی ایمیل را انجام می دهند ، اما آنها با سایر کارها مانند باز نگه داشتن همزمان بسیاری از برگه های مرورگر وب روبرو می شوند.

 

منبع : http://harajierooz.ir/laptop-buying-guide/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰
مای آرایش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی